lördag 6 februari 2010

Michael Axelsson, utbildare i EcoDriving


Jag heter Michael Axelsson, har jobbat med EcoDriving sedan starten 1998. Jag jobbar normalt med utbildning av Yrkesförare och driver Axelsson Trafikskolor AB (www.axts) samt ETT AB tillsammans med mina syskon. Jag har jobbat som trafiklärare i över 30 år, så man har varit med om en del…

Jag sitter i styrelsen för Sveriges Trafikskolors Riksförbund, där jag ansvarar för bl.a. EcoDriving Jag älskar bilar, speciellt dom som man kan fälla taket på. Trots det är jag klassad som ”miljömupp” av vissa, men det rör mig inte i ryggen…

Jag har, tillsammans med min vapendragare ”Göteborgaren”, genomfört uppdrag åt STR, förutom Washington, i Los Angeles, San Diego och Santiago de Chile. Jag har föreläst om EcoDriving i New York och Dublin bl.a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar